Iulian Stanciu: eMAG nu este de vânzare. Nu am primit mesaje de la Amazon

20 iun 2018 Autor: Adrian Seceleanu

eMAG, cel mai mare retailer online din România, cu operaţiuni şi în Polonia, Bulgaria şi Ungaria, care a avut afaceri de 4,06 mld. lei în 2017, nu este de vânzare a declarat Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al companiei, răspunzând unei întrebări dacă retailerul a primit oferte de preluare sau a discutat o asemenea posibilitate cu gigantul american Amazon.

„Nu mă interesează să vând“, a declarat Stanciu. „Nu am avut niciun mesaj de la Amazon şi nici nu mă interesează să vând către ei“, a adăugat el. Întrebat direct dacă eMAG este de vânzare, Stanciu a răspuns sec: „Nu!“.

Grupul eMAG a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri totală, prin toate companiile pe care le deţine pe toate pieţele pe care este prezent, de 4,06 mld. lei, în creştere cu 30% faţă de anul anterior.

„În România afacerile au crescut cu 28%, la 2,58 miliarde de lei. Anul trecut am trecut pe profit strict în România, este unul marginal, dar am trecut de la pierdere la profit“, a declarat Stanciu.

El a explicat că datele raportate de compania Dante Internaţional, de 3,31 mld. lei, reflectă afacerile companiei de pe mai multe pieţe, respectiv din România, Bulgaria şi Ungaria şi nu doar cele de pe piaţa locală. Compania Dante Internaţional a raportat pentru 2017 afaceri de 3,309 mld. lei (724,5 mil. euro), în creştere cu 33,9% faţă de anul anterior.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.06.2018

 
Cuvinte cheie:
Iulian Stanciu
, eMAG
, Amazon
, retailer online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide