Business Hi-Tech

Iulian Stanciu extinde în tot grupul modelul de la companiile NOD şi eMag şi lansează un nou brand de produse şi sub umbrela Flanco

Foto: Cristina Nichituş

Foto: Cristina Nichituş

Autor: Ioana Nita, Ana Maria Petcana

20.03.2015, 00:05 2101

Retailerul electro IT Flanco, al că­rui acţionar unic este antreprenorul lo­cal Iulian Stanciu, are în plan să lanse­ze anul acesta o marcă proprie de pro­du­se, care ar putea ajunge la 10-15% din cifra de afaceri în următori trei ani. Stan­ciu, unul dintre cei mai puternici an­tre­prenori din România, impune ast­fel mo­delul brandurilor proprii în tot gru­pul de companii la care deţine acţiuni.

Network One Distribution (NOD), cel mai mai mare distribuitor IT&C de pe piaţa locală, are în portofoliu trei branduri proprii – Heinner (electro­cas­nice), Horizon (televizoare) şi Serioux (dispozitive mobile), iar retailerul online eMag a lansat de asemenea la începutul acestui an smartphone-uri şi tablete sub brandul Wink şi electrocasnice mici marca Star-Light. 

„Brandul propriu încă se construieşte. Vrem să dezvoltăm un brand la preţuri mai bune decât ce este acum în piaţă. Vor fi produse mai ieftine, de calitate, dar nu foarte ieftine. În iunie vom popula magazinele cu noua marcă. Vrem să intrăm cu marca proprie inclusiv în zona telecom“, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco Retail, fără a dezvălui numele bran­du­lui, acesta fiind în curs de înregistrare.

El a arătat că produsele vor fi fa­bri­ca­te prin colaborări cu producători din China şi Turcia şi estimează că acestea vor ajunge să deţină 10-15% din cifra de afaceri a companiei în urmă­torii trei ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO