Aproape 40% din totalul bugetului de comunicare al J'Info Tours, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, merg către comunicarea în social media, după cum spune Carmen Pavel, proprietara agenţiei. De altfel, bugetul alocat comunicării online a crescut continuu în ultimii doi ani.
Decizia de a se orienta spre mediul digital a venit pentru agenţia de turism în 2015, ca urmare a trendului cumpărătorilor de a-şi achiziţiona serviciile turistice din mediul online. „Piaţa este într-o continuă transformare datorită digitalizării, metodele care funcţionau în anii trecuţi sunt istorie, iar prezentarea şi vânzarea serviciilor direct din mediul online sunt esenţiale“, a subliniat ea.
Agenţia este prezentă atât pe Facebook, cât şi pe Instagram, cu campanii de conversie (campanii de vânzare orientate pe produs), dar şi de brand awareness (de a face vizibil brandul pentru consumatori), odată cu lansarea unei noi variante a site-ului J’Info Tours. „Marele avantaj al campaniilor de conversie este impactul imediat asupra vânzărilor”, mai spune Carmen Pavel.