Business Hi-Tech

J'Info Tours: 40% din bugetul total de comunicare este alocat comunicării în social media

Carmen Pavel, proprietara agenţiei J’Info Tours

Carmen Pavel, proprietara agenţiei J’Info Tours

Autor: Bianca Dorobanţu

17.02.2017, 00:04 297

Aproape 40% din totalul buge­tu­lui de comunicare al J'Info Tours, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, mer­g către  comuni­carea în so­cial media, după cum spune Car­men Pavel, proprietara agenţiei. De altfel, bugetul a­locat comunicării online a cres­cut continuu în ultimii doi ani. 

Decizia de a se orienta spre mediul digital a venit pentru agenţia de turism în 2015, ca urmare a trendului cumpărătorilor de a-şi achiziţiona serviciile turistice din mediul online. „Piaţa este într-o continuă transfor­mare datorită digitalizării, metodele care funcţionau în anii trecuţi sunt istorie, iar prezentarea şi  vânzarea serviciilor direct din mediul online sunt esenţiale“, a subliniat ea.

 Agenţia este prezentă atât pe Facebook, cât şi pe Instagram, cu campanii de conversie (campanii de vânzare orientate pe produs), dar şi de brand awareness (de a face vizibil brandul pentru consumatori), odată cu lansarea unei noi variante a site-ului J’Info Tours. „Marele avantaj al campaniilor de conversie este impactul imediat asupra vânzărilor”, mai spune Carmen Pavel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO