Business Hi-Tech

Jianglinchao, Huawei România: Creştem cu 40-50% pe telefoane şi tablete

Zachary Jianglinchao, coun­try mana­ger al Huawei Consu­mer Busi­ness Group

Zachary Jianglinchao, coun­try mana­ger al Huawei Consu­mer Busi­ness Group

Autor: Cristina Roşca

29.03.2018, 00:07 602
Divizia de produse pentru consu­ma­tori a Huawei, care gestionează vân­zările de telefoane, de ta­blete şi de gadge­turi pur­tabile (brăţări, ceasuri in­te­­ligente etc.) ale gigan­tu­lui chinez, şi-a bugetat pen­tru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 40-50%, într-un ritm chiar şi mai rapid decât anul tre­cut, când rulajul a urcat cu 30%, la 130 mil. euro. „Pentru acest an, ne-am bugetat o nouă creştere puternică, de circa 40-50%, iar după performanţa bu­nă a primelor luni din an cred că ţinta noas­tră este reali­za­bi­lă“, a de­cla­rat pentru ZF Zachary Jianglinchao, coun­­try mana­ger al Huawei Consu­mer Busi­ness Group. Dacă ţinta va fi atin­să, Huawei va ajunge la un rulaj de 200 mil. euro pe segmentul de produse pen­­tru consumatori, potri­vit calcu­le­lor ZF. Unul dintre motoarele de creştere pe care contează Huawei sunt noile modele de smartphone-uri din seria P20, lansate marţi la Paris. În România, Huawei este numărul doi pe piaţa de smartphone-uri după numărul de unităţi vândute anul trecut, după Samsung. „Avem o cotă de piaţă în volum de circa 20%. Investim însă mai mult în marketing pe toate canalele“, spune Zachary Jianglinchao. El nu a oferit alte date privind piaţa sau bugetul de marketing. Din datele obţinute de ZF de la mai multe surse de pe piaţă, anul trecut în România s-au vândut 3,6 milioane de smartphone-uri, iar Huawei s-a apropiat într-adevăr de o cotă de 20% din livrări la nivelul lunii decembrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO