Business Hi-Tech

Lăzărescu, agenţia Today’s, la ZF Live: Clujul este un paradox - dezvoltarea pe IT nu se vede în comerţul online

Autor: Roxana Rosu

09.02.2015, 00:05 220
Bucureştiul generează în pre­zent 30% din vânzările online, pondere în scădere faţă de nivelul din urmă cu câţiva ani, de 50%, oraşele mari, precum Constanţa şi Iaşi, recu­perând treptat terenul, a declarat la ZF Live Marius Lăzărescu, fonda­to­rul agenţiei de marketing online Today's.
 
„Se remarcă un trend ascendent în ca­zul consumatorilor din provincie. Con­stanţa, Iaşi au ajuns la 10-15% din co­merţul online. Sunt şi oraşe mai mici unde nu sunt de exemplu librării şi oa­me­nii comandă online“, a spus Lăză­res­cu. O situaţie paradoxală se întâl­neşte în cazul Clujului, important centru de IT, extrem de activ pe piaţa de outsourcing, cu un număr mare de pro­gramatori, dar cu o prezenţă timidă pe zona de comerţ online.
 
„Clujul e foarte activ pe outsour­cing, dar nu pe consum online. Nu fac cumpărături online. Sunt doar câteva agenţii care fac marketing online în zonă şi au foarte puţini clienţi.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO