Lenovo a stagnat la 5% pe piaţa locală de smartphone-uri şi ţinteşte la dublarea cotei de piaţă

7 dec 2016 Autor: Ioana Nita

Gigantul chinez Lenovo, cel mai mare jucător de pe piaţa de PC-uri, atât la nivel global, cât şi local, are în continuare în plan să îşi dubleze la 10% cota de pe piaţa de smartphone-uri din România, mizând în principal pe brandul Moto, în condiţiile în care a compania a semnat recent şi parteneriate cu operatorii telecom.
 
„Vrem să ajungem în continuare la o cotă de piaţă de 10%. Cel mai probabil vom ajunge la acest nivel în trimestrul III fiscal de anul viitor (octombrie-decembrie 2017 – n. red.). Depinde foarte mult de cum va fi perceput brandul Moto de către consumatori şi cum se va reflecta acest lucru în vânzări”, a declarat Răzvan Sturza, mobile business group leader în cadrul Lenovo România.
 
În prezent, Lenovo are o cotă de 5% pe piaţa locală de smartphone-uri, potrivit estimărilor interne ale companiei. Practic, compania chineză şi-a menţinut poziţia pe plan local, atingând acest nivel încă de la sfârşitul acestei veri.
 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.12.2016

 
Cuvinte cheie:
piata
, lenovo
, smartphone
, dublare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide