Business Hi-Tech

Lenovo a stagnat la 5% pe piaţa locală de smartphone-uri şi ţinteşte la dublarea cotei de piaţă

Lenovo a stagnat la 5% pe piaţa locală de...

Autor: Ioana Nita

07.12.2016, 00:05 150
Gigantul chinez Lenovo, cel mai mare jucător de pe piaţa de PC-uri, atât la nivel global, cât şi local, are în continuare în plan să îşi dubleze la 10% cota de pe piaţa de smartphone-uri din România, mizând în principal pe brandul Moto, în condiţiile în care a compania a semnat recent şi parteneriate cu operatorii telecom.
 
„Vrem să ajungem în continuare la o cotă de piaţă de 10%. Cel mai probabil vom ajunge la acest nivel în trimestrul III fiscal de anul viitor (octombrie-decembrie 2017 – n. red.). Depinde foarte mult de cum va fi perceput brandul Moto de către consumatori şi cum se va reflecta acest lucru în vânzări”, a declarat Răzvan Sturza, mobile business group leader în cadrul Lenovo România.
 
În prezent, Lenovo are o cotă de 5% pe piaţa locală de smartphone-uri, potrivit estimărilor interne ale companiei. Practic, compania chineză şi-a menţinut poziţia pe plan local, atingând acest nivel încă de la sfârşitul acestei veri.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO