Business Hi-Tech

Lenovo a vândut 360.000 de smartphone-uri în doi ani şi speră să atingă o cotă de 10% pe piaţa locală de smartphone-uri în 2017, odată cu relansarea brandului Motorola

Răzvan Sturza, mobile business group leader în cadrul Lenovo România.

Răzvan Sturza, mobile business group leader în cadrul Lenovo România.

Autor: Ioana Nita

19.06.2017, 00:05 302

Compania chineză Lenovo, cunoscută în principal pentru poziţia de lider mondial al pieţei de PC-uri, se află în prezent în plin proces de relansare a brandului american de telefoane mobile Motorola, achiziţionat în 2014, strategie prin care ţinteşte să ajungă al treilea producător de smartphone-uri la nivel mondial până în 2019.

Pe plan local, compania vrea să atingă o cotă de 10% din volumul de vânzări, ţintă pe care o poate atinge cel mai devreme la finalul acestui an.

„Pentru a deveni relevant pe piaţă trebuie să ajungi la o cotă de minim 10% din volumul de vânzări. Acesta este primul pas – să atingi masa critică. Obiectivul pentru România este pentru final de an, însă este foarte posibil ca acesta să fie atins în 2018 pentru că depinde de o serie de factori. La nivel global, vrem să fim al treilea producător de smartphone-uri până în 2019“, a declarat Răzvan Sturza, mobile business group leader în cadrul Lenovo România.

Vânzările de smartphone-uri din România sunt estimate la peste 4 milioane de unităţi anul acesta, cel mai mare jucător de pe piaţă fiind Samsung, cu o cotă de peste 40% din totalul livrărilor de pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO