Business Hi-Tech

Lenovo vrea să ajungă într-un an la o cotă de 10% din vânzările locale de smartphone-uri

Aurel Neţin, country manager al Lenovo Ro­mâ­nia, Bulgaria şi Moldova: Estimăm vânzări de 100.000 de unităţi până la sfârşitul anului fiscal, care se încheie în martie 2015

Aurel Neţin, country manager al Lenovo Ro­mâ­nia, Bulgaria şi Moldova: Estimăm vânzări de 100.000 de unităţi până la sfârşitul anului fiscal, care se încheie în martie 2015

Autor: Adrian Seceleanu

29.08.2014, 20:30 241

„România este diferită faţă de alte pieţe pentru că după Apple şi Samsung o cotă importantă este luată de jucători mai puţin cunoscuţi.“

Compania chineză Lenovo, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de computere, a lansat oficial în România şi gama sa de telefoane inteligente, pentru care estimează vânzări de 100.000 de unităţi până în primăvara anului viitor.

„Estimăm vânzări de 100.000 de unităţi până la sfârşitul anului fiscal, care se încheie în martie 2015“, a declarat pentru ZF Aurel Neţin, country manager al Lenovo Ro­mâ­nia, Bulgaria şi Moldova.

„Vrem o cotă de piaţă de 5% în şase luni şi să ajungem rapid la o cotă de peste 10% în aproximativ un an de zile“, a completat Ivan Bozev, director regional al Lenovo pentru Europa de Sud şi Est. Vânzările de tablete şi smartphone-uri sunt în plină expansiune şi au o valoare cumulată mai mare decât cea a segmentului de computere, astfel că reprezintă o ţintă obligatorie pentru firma chineză, a adăugat Bozev. Lenovo are în România o cotă de 24% pe piaţa de PC-uri, iar anul trecut a ajuns la 5,5% din piaţa de tablete.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO