Lidl: Mediul online funcţionează ca o platformă de feedback. "Am creat un formular de contact pe Facebook prin care clienţii ne pot trimite sesizări."

14 feb 2017 Autor: Bianca Dorobanţu

Mediul online este folosit atat ca un mijloc de promovare, cat şi ca un mijloc de comunicare directă cu clienţii Lidl, al treilea retailer de pe piaţă. Online-ul este utilizat şi ca o platformă de feedback, de natură să creeze interacţiune între consumatori şi companie în timp real.

Prin intermediul social media, clienţii Lidl primesc informaţii despre produsele sau ofertele din magazine. Lidl este prezent pe Facebook, unde are şi cel mai mare număr de aprecieri, 1,8 milioane, pe Instagram, unde are peste 26.000 de fani, pe Twitter, LinkedIn şi YouYube.

În acelaşi timp, şi clienţii Lidl pot folosit pagina de Facebook a companiei pentru a trimite diferite mesaje, sugestii sau nemulţumiri, la care li se răspunde într-un interval de o oră. Pe de altă parte, site-ul Lidl.ro este vizitat lunar de aproape 3 mi­lioane de oameni. "Totodată, am creat o aplicaţie sub forma unui formular de contact pe care îl punem la dispoziţia fanilor paginii oficiale de Facebook.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.02.2017

 
Cuvinte cheie:
lidl
, online
, platforma
, mediu
, functionare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide