Business Hi-Tech

Magazinele BestValue din aeroporturi ţintesc venituri de un milion de euro din vânzările online

Magazinele BestValue din aeroporturi ţintesc venituri de...

Autor: Ioana Nita

26.07.2016, 00:00 557

BestValue, reţeaua de magazine Travel Retail situate în aeroporturi, le oferă persoanelor care călătoresc cu avionul posibilitatea să cumpere online produse din duty-free imediat după achiziţionarea biletului de avion prin intermediul platformei bestvalue.eu. 

„BestValue le propune clienţilor un concept nou de cumpărături, o perioadă extinsă de achiziţie de produse cu preţuri în regim duty free, fie că vor să facă o surpriză plăcută unei persoane dragi sau vor să îşi achiziţioneze produse pentru vacanţă. Estimăm că acest canal de achiziţie va genera până la finalul anului vânzări de 1 milion de euro”, a declarat Cristian Negoiţă, director general în cadrul Millenium Pro Design, compania care administrează brandul BestValue. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO