Magazinul Chocolissimo: Vânzările online au crescut cu 50% în primele 9 luni ale anului

19 dec 2017 Autor: Ioana Nita

Aura Oprea, acţionar al companiei Savorisa: La final de an estimăm că vânzările online vor reprezenta 18-20% din totalul afacerilor.

Compania Savorisa SRL, care adiministrează franciza Chocolissimo pe plan local, a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an vânzări cu 50% mai mari în mediul online, acestea urmând să ajungă la o pondere de aproape 20% în total afaceri estimate pentru 2017. În primele nouă luni ale anului, vânzările Chocolissimo s-au ridicat la 1,3 milioane lei, de două ori mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, iar ţinta pentru final de an este de 2,3 milioane lei.

„Numărul comenzilor online este în continuă creştere. La final de an estimăm că vânzările online vor reprezenta 18-20% din totalul afacerilor. În noiembrie 2017 am înregistrat cu 55% mai multe comenzi online decât în aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Aura Oprea, acţionar al companiei Savorisa. Ea a adus în România în urmă trei ani brandul de origine poloneză Chocolissimo. Acesta este prezent în Europa de 13 ani, activând pe pieţele din Franţa, Polonia, Austria, Germania, Cehia, Slovacia şi Lituania.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.12.2017

 
Cuvinte cheie:
Chocolissimo
, magazin
, Vânzări online
, Savorisa
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide