Business Hi-Tech

Magazinul Chocolissimo: Vânzările online au crescut cu 50% în primele 9 luni ale anului

Aura Oprea, acţionar al companiei Savorisa: La final de an estimăm că vânzările online vor reprezenta 18-20% din totalul afacerilor.

Aura Oprea, acţionar al companiei Savorisa: La final de an estimăm că vânzările online vor reprezenta 18-20% din totalul afacerilor.

Autor: Ioana Nita

19.12.2017, 00:06 729

Compania Savorisa SRL, care adiministrează franciza Chocolissimo pe plan local, a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an vânzări cu 50% mai mari în mediul online, acestea urmând să ajungă la o pondere de aproape 20% în total afaceri estimate pentru 2017. În primele nouă luni ale anului, vânzările Chocolissimo s-au ridicat la 1,3 milioane lei, de două ori mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, iar ţinta pentru final de an este de 2,3 milioane lei.

„Numărul comenzilor online este în continuă creştere. La final de an estimăm că vânzările online vor reprezenta 18-20% din totalul afacerilor. În noiembrie 2017 am înregistrat cu 55% mai multe comenzi online decât în aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Aura Oprea, acţionar al companiei Savorisa. Ea a adus în România în urmă trei ani brandul de origine poloneză Chocolissimo. Acesta este prezent în Europa de 13 ani, activând pe pieţele din Franţa, Polonia, Austria, Germania, Cehia, Slovacia şi Lituania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO