Magazinul online Sculestern.ro mizează pe afaceri de 3,2 mil. euro în 2017, plus 30%

30 nov 2017 Autor: Ioana Nita

Magazinul online Sculestern.ro, specializat în comercializarea de tip teleshopping a produselor de bricolaj şi DIY (Do It Yourself), estimează că va încheia anul acesta cu afaceri de  3,2 milioane euro, în creştere cu 28% faţă de 2016, în condiţiile în care tot mai multe persoane aleg să cumpere online scule, unelte şi alte accesorii. 

De la lansarea din 2010 şi până în prezent, retailerul online a vândut peste un milion de produse, cele mai solicitate produse fiind drujbele şi motocoasele. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.11.2017

 
Cuvinte cheie:
produse
, online
, afaceri
, magazin online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide