Mihai Pătraşcu, evoMAG: Scăderea afacerilor şi pierderea din 2017 au fost cauzate de schimbările din portofoliul de produse şi de investiţiile făcute în platformă

30 iul 2018 Autor: Ioana Nita

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar în cadrul evoMAG: „Am operat mai multe schimbări anul trecut în ceea ce priveşte portofoliul de produse, urmărind consolidarea pe categoriile unde avem cea mai mare experienţă, cu cel mai mare interes din partea clienţilor noştri.”

♦ În primele şase luni ale anului, vânzările retailerului online au crescut cu 15% faţă de aceeaşi perioadă din 2017. Acesta va lansa în curând şi propria platformă de tip marketplace.

Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, a operat anul trecut o serie de schimbări în portofoliul de produse şi a investit totodată în dezvol­tarea şi îmbunătăţirea platformei online, acestea fiind motivele pentru care magazinul online a înregistrat anul trecut o pierdere de 0,3 milioane lei scădere a afacerilor de 2,6%, la 82,4 mil. lei (18 mil. euro).

Aceasta a fost prima scădere a afacerilor de la înfiinţárea companiei în 2005.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.07.2018

 
Cuvinte cheie:
Patrascu
, evoMAG
, platforma
, investitii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide