Business Hi-Tech

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România: Eu nu mă plâng de preţuri sau de marjele de profit de pe piaţă pentru că nu le pot schimba, dar acţionarii se pot gândi la măsuri care să determine îmbunătăţirea eficienţei

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România:

Atunci când am venit în România am avut această abordare că nimic nu mă poate surprinde, dar am fost surprins aproape zi de zi.

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România: Atunci când am venit în România am avut această abordare că nimic nu mă poate surprinde, dar am fost surprins aproape zi de zi.

Autor: Adrian Seceleanu

06.02.2018, 00:06 1326

Consolidarea pieţei de comunicaţii din România este „doar o chestiune de timp”, spune Miroslav Majoros, care se declară pe de altă parte „bucuros că Telekom nu este acum subiectul niciunui zvon privind o tranzacţie”.

Piaţa de telecomunicaţii din România, cu o valoare de peste 3,7 mld. euro pe an, controlată în principal de 5 mari grupuri de companii, va trece până la urmă printr-un proces de consolidare, fie o fuziune, fie o achiziţie, pe fondul eforturilor făcute de opera­tori de a-şi îmbunătăţi eficienţa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO