Miroslav Majoros, CEO Telekom România: Vom fi mai flexibili în ofertele comerciale şi ne vom uita mai atent la profit. "Vom continua să ne uităm la metode de reducere a costurilor şi în special la canalele de vanzare."

14 feb 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Pachetele de servicii convergente fix-mobil MagentaOne lansate în 2014 odată cu transformarea Cosmote şi Romtelecom în Telekom vor fi relansate în acest an pentru a permite grupului să atace segmente mai vaste de piaţă, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, slovacul care a preluat în ianuarie 2016 conducerea celui mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, un business anual de peste 1 miliard de euro.

"Am dublat numărul de clienţi pentru pachetele MagentaOne anul trecut şi ne aflăm în continuare în creştere. Dar eu cred că Romania nu este o ţară tipică pentru pachetele MagentaOne: pentru mulţi clienţi această ofertă este una atractivă, dar eu cred că trebuie să ne uităm la ofertele convergente dintr-o perspectivă mai largă şi să ieşim, poate, cu o ofertă care va fi mult mai flexibilă. Ne vom extinde pentru a atinge segmente şi mai largi de piaţă, la care acum ajungem cu dificultate", spus şeful Telekom, fără a oferi alte detalii. "Vom creşte flexibilitatea, eu cred că numele jocului pentru acest an este flexibilitatea", a mai spus el.

Pe piaţa de servicii convergente Telekom concurează cu RCS&RDS şi Orange. Subsidiara francezilor de la Orange a intrat pe piaţa de pachete fix-mobil printr-un contract care îi oferă acces la reţeaua fixă a Telekom.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.02.2017

 
Cuvinte cheie:
telekom
, romania
, oferte
, profit
, uitare
, ceo
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide