Business Hi-Tech

Net la 100 Mbps la 19,5 lei pe lună. Strategia de atac a RCS&RDS pentru clienţi noi: tarifele reduse la jumătate timp de un an sau şase luni

Net la 100 Mbps la 19,5 lei pe lună. Strategia de atac a RCS&RDS pentru clienţi noi: tarifele reduse la jumătate timp de un an sau şase luni

Autor: Adrian Seceleanu

26.09.2011, 00:07 9629

RCS&RDS, liderul pieţei locale de televiziune şi internet fix, şi-a lansat săptămâna trecută campania de toamnă pentru atragerea de noi clienţi, elementul central al strategiei de atac împotriva rivalilor cum sunt Romtelecom şi UPC fiind o reducere de 50% a tarifelor pe o perioadă de şase luni sau un an, potrivit datelor de pe pagina web a companiei.

Potrivit datelor furnizate de agenţii de vânzări din call-center-ul RCS&RDS reducerea de 50% se aplică şi abonaţilor existenţi ai RCS care activează un serviciu nou şi utilizatorilor care devin acum clienţi ai RCS.În prima situaţie reducerea se aplică doar tarifului pentru noul serviciu activat, în timp ce în a doua situaţie reducerea se aplică întregului pachet de servicii.

Spre exemplu, un client al RCS&RDS care este abonat doar la cablul TV dar semnează până la finele anului şi pentru activarea serviciului de net de 100 Mbps va plăti 19,5 lei în loc de 39 de lei timp de şase sau 12 luni. Reducerea de 50% pe şase luni se aplică pentru contractele încheiate pe o perioadă de 18 luni iar reducerea pe o perioadă de un an de zile se acordă pentru contractele încheiate pe o durată de doi ani.

RCS&RDS şi-a lansat campania de toamnă de abonare după ce rivalii de la Romtelecom şi UPC şi-au lansat propriile campanii promoţionale.

Pe lângă atragerea unor abonaţi noi, o miză importantă pentru campania RCS&RDS o reprezintă şi clienţii care nu activat toate serviciile companiei. Spre exemplu, potrivit datelor valabile în ianuarie 2010, RCS&RDS avea 1,6 milioane de clienţi la cablul TV şi 1,1 milioane de clienţi la serviciile de net fix, ceea ce înseamnă că 500.000 de clienţi ar putea fi tentaţi să cumpere de la compania lui Zoltan Teszari şi serviciile de date.

Campania de abonare a RCS&RDS are sloganul "100% Divertisment, 50% reducere la abonament".

Strategia comercială a RCS&RDS este coordonată de Niculae Pleşa, care a fost numit în anul 2009 vicepreşedinte pentru operaţiuni comerciale şi de marketing.El îl înlocuieşte pe Ovidiu Ghiman, care a plecat de la RCS&RDS şi a devenit director comercial al Romtelecom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO