Business Hi-Tech

Prima mutare a noului director comercial rezidenţial al Telekom România: o scumpire cu 0,6 euro a abonamentului TV. Clienţii vor plăti pentru 6 noi posturi, printre care Bollywood TV şi Inedit TV

Prima mutare a noului director comercial rezidenţial al...

Autor: Adrian Seceleanu

02.06.2016, 11:11 6129

Prima mutare făcută pe piaţă de Frantisek Mala - noul director comercial pe segmentul rezidenţial al Telekom, adus în România de la 1 mai de noul CEO Miroslav Majoros cu ţinta de a readuce pe creştere veniturile, profitul şi numărul de clienţi al grupului de comunicaţii fixe şi mobile, este o scumpire cu 0,6 euro pe lună a tarifului pentru abonamentul de bază la serviciile TV, conform unei notificări transmise de companie către clienţi.

Grupul motivează scumpirea de 0,6 euro pe lună prin adăugarea a 6 noi posturi TV în grila de bază - printre care se numără Bollywood TV - care transmite filme şi seriale indiene şi Inedit TV - post care transmite muzică populară.

Iată textul notificării transmise de Telekom şi semnate de Frantisek Mala: “Din 1 iunie 2016 grila pachetului tău TV de bază furnizată de Telekom România va avea în plus 6 canale: Bollywood TV, Naţional 24 Plus,  Inedit TV, France 24, Mooz Hits, Mooz dance. Toate acestea promoţional în luna iunie, iar începând cu data de 1 iulie pentru doar 0,50 euro fără TVA în plus pe lună (0,60 euro cu TVA/lună), pentru pachetul de servicii achiziţionat de la Telekom România”.

Foto: Frantisek Mala

Din mesajul transmis de grupul Telekom rezultă cu abonaţii au varianta de a accepta scumpirea sau de a rezilia contractul pentru serviciile de televiziune. “În cazul în care nu eşti de acord cu aceste modificări, ai dreptul de a denunţa unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la primirea prezentei notificări, fără plata niciunor penalităţi sau despăgubiri”, conform mesajului transmis de Telekom şi tipărit color pe o coală A4 de calitate ridicată.

Serviciile de televiziune au reprezentat în ultimii ani singura sursă constantă de creştere a numărului de abonamente pentru fostul Romtelecom, în condiţiile în care compania a pierdut teren pe telefonia fixă şi a stagnat pe segmentul de internet fix.

Veniturile Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, au scăzut în primul trimestru din acest an cu 3%, la 234 mil. euro, în timp ce profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) a înregistrat un declin abrupt, de 31%, până la 38 mil. euro, conform datelor publicate de gigantul german Deutsche Telekom, acţionarul majoritar.

Frantisek Mala - opţiunea noului CEO Mirsolav Majoros pentru poziţia de director comercial rezidenţial - vine în România de la T Mobile Cehia, unde ocupa poziţia de director executiv pe segmentul rezidenţial.

Telekom concurează pe piaţa TV în principal cu RCS&RDS - care domină piaţa de profil cu 3,4 milioane de abonamente (dintre care 2,7 milioane pe cablu) şi UPC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO