Numărul total de abonamente (revenue generating unit - RGU) al companiei de cablu UPC România a crescut anul trecut cu 3,6% la 1,608 milioane, pe fondul creşterilor înregistrate pe televiziunea prin satelit, a cablului digital, telefoniei fixe şi internetului, potrivit datelor din raportul financiar al acţionarului majoritar, compania americană Liberty Global. În total, UPC România şi-a mărit numărul de abonamente cu 55.900, potrivit sursei citate.
Pe cablul analogic, numărul de aonamente a scăzut cu 21% la 508.200 în decembrie 2011, în timp ce pe cablu digital numărul de abonamente a avansat cu 24%, la 351.700. Per total, numărul cumulat de abonamente pe cablu (analogic şi digital) - principalul business al UPC, a scăzut în 2011 cu 7,5%, la 859.900.
Pe televiziune prin satelit numărul de abonamente a crescut cu 25%, la 282.800 astfel că numărul total de clienţi pe serviciile video (cablu plus satelit) a scăzut anul trecut cu doar 1%, la 1,142 milioane de abonamente.
Pe telefonie fixă numărul de abonamente a crescut cu 31%, la 184.100 iar pe internet numărul de abonamente a avansat cu 10%, la 281.300.
Numărul unu pe piaţa de cablu TV, televiziune prin satelit şi internet fix din România este RCS&RDS. Cel mai mare jucător pe telefonie fixă este Romtelecom.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels