Business Hi-Tech

Numărul de abonamente al UPC România a crescut cu 4% anul trecut

Numărul de abonamente al UPC România a crescut cu 4% anul trecut

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

23.02.2012, 09:10 525

Numărul total de abonamente (revenue generating unit - RGU) al companiei de cablu UPC România a crescut anul trecut cu 3,6% la 1,608 milioane, pe fondul creşterilor înregistrate pe televiziunea prin satelit, a cablului digital, telefoniei fixe şi internetului, potrivit datelor din raportul financiar al acţionarului majoritar, compania americană Liberty Global. În total, UPC România şi-a mărit numărul de abonamente cu 55.900, potrivit sursei citate.

Pe cablul analogic, numărul de aonamente a scăzut cu 21% la 508.200 în decembrie 2011, în timp ce pe cablu digital numărul de abonamente a avansat cu 24%, la 351.700. Per total, numărul cumulat de abonamente pe cablu (analogic şi digital) - principalul business al UPC, a scăzut în 2011 cu 7,5%, la 859.900.

Pe televiziune prin satelit numărul de abonamente a crescut cu 25%, la 282.800 astfel că numărul total de clienţi pe serviciile video (cablu plus satelit) a scăzut anul trecut cu doar 1%, la 1,142 milioane de abonamente.

Pe telefonie fixă numărul de abonamente a crescut cu 31%, la 184.100 iar pe internet numărul de abonamente a avansat cu 10%, la 281.300.
Numărul unu pe piaţa de cablu TV, televiziune prin satelit şi internet fix din România este RCS&RDS. Cel mai mare jucător pe telefonie fixă este Romtelecom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO