Business Hi-Tech

Numărul de angajaţi ai centrului de servicii operat de americanii de la Dell în România a stagnat în 2015

Numărul de angajaţi ai centrului de servicii operat de...

Autor: Adrian Seceleanu

21.06.2016, 00:00 358
Dell International Services, centrul de servicii operat în Bucureşti de gigantul IT american Dell, a avut anul trecut un număr mediu de 374 de angajaţi, aproape egal cu cel din 2014 (370 persoane), arată datele disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Centrul din România, care a trecut sub umbrela Dell în anul 2009 odată cu achiziţia companiei Perot Systems, asigură suport pentru întreaga regiune Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) pentru zona de vânzări şi cea tehnică în vederea sprijinirii procesului de vânzare şi al partenerilor. Profitul net al companiei a crescut cu 63% la 2,4 mil. lei în timp ce cifra de afaceri a crescut cu 1%, la 73,6 mil. lei (16,6 mil. euro). Compania şi-a extins anul trecut activitatea din România cu o echipă care să ofere servicii de suport pentru şi businessul Dell din Europa Centrală şi de Est.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO