Business Hi-Tech

O agenţie britanică de publicitate a dat în judecată Uber pentru facturi neplătite de milioane de dolari

O agenţie britanică de publicitate a dat în judecată...

Autor: Ioana Nita

05.01.2018, 00:00 291

Start-up-ul american Uber Technologies, care le pune la dispoziţie utilizatorilor de smartphone-uri un serviciu de transport alternativ taxi-urilor, a fost dat în judecată de o firmă de publicitate din Marea Britanie pentru facturi de milioane de dolari pe care compania de tehnologie nu le-a plătit, scrie Reuters.

Fetch Media Ltd a dat în judecată Uber marţi în aceeaşi curte federală din California, unde Uber a dat în judecată Fetch Media în luna septembrie, acuzând agenţia de publicitate pentru facturarea unor reclame inexistente şi frauduloase.

Pe 22 decembrie, Uber a renunţat însă voluntar la acuzaţii, dar două săptămâni mai târziu cazul a fost reluat. Frauda publicitară, cunoscută şi ca „fraudă click”, este o problemă recurentă în publicitatea online, care apare atunci când programe automatizate „mimează” utilizatori legitimi care fac click pe reclame. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO