Business Hi-Tech

Obiectivul noului CEO al Telekom România: stabilizare şi „restart“ pentru business în 2016. Bugetul de investiţii creşte cu 35%, la 180 mil. euro

Miroslav Majoros, CEO Telekom România

Nu cred în preţurile mici, diferenţierea noastră nu va fi niciodată prin preţuri, ci prin calitatea serviciilor.

Vom fi prezenţi pe piaţă cu un preţ corect şi competitiv, dar nu cu cel mai mic tarif.

Miroslav Majoros, CEO Telekom România Nu cred în preţurile mici, diferenţierea noastră nu va fi niciodată prin preţuri, ci prin calitatea serviciilor. Vom fi prezenţi pe piaţă cu un preţ corect şi competitiv, dar nu cu cel mai mic tarif.

Autor: Adrian Seceleanu

02.03.2016, 00:08 661

Grupul va investi puternic în extinderea reţelei de fibră optică, fără ezitările din trecut, pentru a-şi putea concura rivalii şi a ajunge la mai mulţi clienţi cu pachetele fix - mobil.

Obiectivul meu la conducerea grupului Telekom România este să stabilizez şi apoi şi să „restartez“ businessul înapoi către creştere - obiective pen­tru a căror atingere acţionarii au fost de acord să mărească bugetul de investiţii - a declarat slovacul Miroslav Majoros, care con­duce de la 1 ianuarie cel mai mare fur­nizor de servicii fixe şi mobile de pe piaţă, în prima sa ieşire publică de la preluarea mandatului cu o durată de trei ani.

„Am reuşit să ne convingem acţionarii să creştem investiţiile cu peste 35% faţă de anul precedent, la 180 de milioane de euro“, a spus Majoros, adăugând că banii vor fi direcţionaţi în principal către reţeaua de fibră optică şi către cea mobilă, prin tehnologiile 3G şi 4G. Piaţa din România este foarte, foarte, compe­ti­tivă şi fără investiţii e im­posibil să ai succes, a adăugat el.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO