Orange România, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a înregistrat în anul 2015 o cifră de afaceri de 4,585 mld. lei, în creştere cu 6% faţă de anul precedent, conform datelor oficiale raportate de companie.
Operatorul revine astfel la un business anual de peste un miliard de euro, atins pentru ultima oară în 2009.
Orange a intrat în clubul miliardarilor în euro în 2006, când afacerile au ajuns la 1,082 mld. euro. Subsidiara gigantului francez Orange a înregistrat cel mai ridicat nivel al businessului în 2008 (1,311 mld. euro). Profitul net al Orange România a scăzut anul trecut cu 35%, la 262,2 milioane de lei, în timp ce numărul mediu de angajaţi a scăzut cu 267, la 2.386.
La finalul anului 2015, Orange avea 10,177 milioane de clienţi, numărul abonaţilor fiind în creştere cu 4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Serviciul Orange TV a înregistrat peste 275.000 de abonaţi, cu o creştere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.