Business Hi-Tech

Orange face schimbări în programul de loializare a clienţilor

Orange face schimbări în programul de loializare a clienţilor

Autor: Adrian Seceleanu

27.03.2012, 00:02 8853

Orange, numărul unu pe piaţa locală de comunicaţii mobile, a mărit numărul de minute gratuite de convorbiri ofe­rite abonaţilor care au vechime în reţea şi a introdus noi ser­vicii în cadrul programului de loializare Thank You, cu scopul de a-şi fideliza baza de clienţi.

Prin programul Thank You clienţii au acces la o com­binaţie de servicii sau funcţii gratuite, sau la posibilitatea de a achiziţiona la preţ redus unele echipamente în funcţie de vechime, de tipul şi de valoarea abonamentului. Orange îm­par­te clienţii în patru categorii, în funcţie de vechimea în re­ţea: Hello (0-2 ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) şi Trust (peste 8 ani). Numărul de minute naţionale gratuite acordate de Orange creşte de fiecare dată când abonaţii împli­nesc 2, 4 sau 8 ani în reţea.

Citiţi şi

Cum a trecut peste noapte un antreprenor online de la 1.700 de dolari în cont la câteva zeci de milioane

"În acelaşi timp, programul Orange Thank You oferă posibilitatea clienţilor existenţi să beneficieze de cele mai bune preţuri atunci când aleg să îşi schimbe telefonul. Ca noutate, unele pachete de beneficii includ posibilitatea de a folosi în avans punctele Thank You corespunzătoare fac­turilor viitoare", potrivit datelor Orange.

"Orange Thank You a fost primul program de fidelizare lansat pe piaţa de telecom din România. (...) Vom continua să in­vestim în această direcţie pentru a ne confirma angaja­mentul faţă de clienţii noştri, acela de a le oferi servicii (...) la un raport bun calitate-preţ, simplitate şi eficienţă", a declarat Julien Ducarroz, direc­torul comercial al Orange România. Orange avea la finele anului trecut peste 10 milioane de clienţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO