Orange, numărul unu pe piaţa locală de comunicaţii mobile, a mărit numărul de minute gratuite de convorbiri oferite abonaţilor care au vechime în reţea şi a introdus noi servicii în cadrul programului de loializare Thank You, cu scopul de a-şi fideliza baza de clienţi.
Prin programul Thank You clienţii au acces la o combinaţie de servicii sau funcţii gratuite, sau la posibilitatea de a achiziţiona la preţ redus unele echipamente în funcţie de vechime, de tipul şi de valoarea abonamentului. Orange împarte clienţii în patru categorii, în funcţie de vechimea în reţea: Hello (0-2 ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) şi Trust (peste 8 ani). Numărul de minute naţionale gratuite acordate de Orange creşte de fiecare dată când abonaţii împlinesc 2, 4 sau 8 ani în reţea.
Citiţi şi
"În acelaşi timp, programul Orange Thank You oferă posibilitatea clienţilor existenţi să beneficieze de cele mai bune preţuri atunci când aleg să îşi schimbe telefonul. Ca noutate, unele pachete de beneficii includ posibilitatea de a folosi în avans punctele Thank You corespunzătoare facturilor viitoare", potrivit datelor Orange.
"Orange Thank You a fost primul program de fidelizare lansat pe piaţa de telecom din România. (...) Vom continua să investim în această direcţie pentru a ne confirma angajamentul faţă de clienţii noştri, acela de a le oferi servicii (...) la un raport bun calitate-preţ, simplitate şi eficienţă", a declarat Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange România. Orange avea la finele anului trecut peste 10 milioane de clienţi.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels