Business Hi-Tech

Orange începe ofensiva pe pachete fix-mobil la nivel naţional. Francezii au extins la peste 90 de oraşe aria în care oferă şi servicii fixe pe baza acordului cu grupul Telekom

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: „Piaţa de telecom din România va ajunge din nou la 3,4 miliarde de euro în acest an, în special pe fondul avansului înregistrat de segmentul de date”

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: „Piaţa de telecom din România va ajunge din nou la 3,4 miliarde de euro în acest an, în special pe fondul avansului înregistrat de segmentul de date”

Autor: Adrian Seceleanu

06.09.2016, 00:07 1623

Orange a extins la peste 90 de oraşe aria în care oferă şi servicii fixe pe baza acordului cu grupul Telekom, acoperind aproximativ o jumătate din zonele urbane din România. Compania estimează că piaţa de servicii convergente are un potenţial semnificativ de creştere.

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a extins, după câteva luni de teste, de la 3 la peste 90 de oraşe din România aria în care oferă pachete de servicii fix-mobil, compania intrând practic din acest moment cu întreaga forţă în lupta pentru a-şi convinge propriii clienţi dar şi pe cei ai rivalilor să cumpere de la companie şi servicii fixe la pachet cu cele mobile. Serviciile fixe - respectiv internet fix, telefonie fixă şi TV prin cablu - sunt livrate prin inter­mediul unui contract care oferă acces companiei Orange la reţeaua de fibră optică a rivalilor de la Telekom România.

„Convergenţa este în centrul strategiei noastre. Lansăm acum servicii la care am lucrat în ultimul an de zile”, a spus Liudmila Climoc, CEO al Orange România, în cadrul unei conferinţe de presă. Contextul de piaţă este unul favorabil dezvoltării pieţei de servicii fix-mobil, iar Orange estimează că poate creşte semnificativ în acest spaţiu, a adăugat ea.

Din cele 7,5 milioane de gospodării din România, peste 94% au abo­namente la servicii TV, aproape 52% au abonament la net fix, în timp ce rata de penetrare a telefoniei fixe este de sub 50% din populaţie. Telefonia mobilă este cel mai utilizat serviciu, cu o rată de penetrare de 116% la nivel de populaţie, conform datelor publice rezumate de reprezentanţii Orange.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO