Business Hi-Tech

Orange: Trebuia sa facem o schimbare, piata se blocase

Orange: Trebuia sa facem o schimbare, piata se blocase

Julien Ducarroz, director comercial al Orange: Nu mai puteam continua asa, piata ajunsese intr-un punct mort, in care singura intrebare devenise cate minute vom oferi data viitoare clientilor.

21.09.2009, 00:00 38

Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piatalocala, a renuntat la lupta in pachete de sute de minute deconvorbiri oferite clientilor pentru a veni in retea si a decissa-si segmenteze planurile tarifare in trei mari categorii, care sainglobeze diferite pachete de servicii, in functie de obiceiurilede consum ale clientilor. Aceasta este cea mai mare miscarestrategica pe o piata de peste 3 mld. euro, in care competitiadintre cei sase furnizori de comunicatii mobile s-a acutizat inultimii ani. "Nu mai puteam continua asa, piata ajunsese intr-unpunct mort, in care singura intrebare devenise cate minute vomoferi data viitoare clientilor", explica schimbarea JulienDucarroz, care a preluat in acest an functia de director comercialal Orange si care are unul dintre peretii biroului "decorat" cucele mai recente reclame ale rivalilor Orange si care au in comunsutele de minute promise clientilor daca aleg un operator saualtul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO