Business Hi-Tech

Paralela 45: Sperăm la peste 2 milioane de utilizatori lunar prin campaniile din social media

Dan Dumitru, marketing manager al agenţiei de turism Paralela 45

Dan Dumitru, marketing manager al agenţiei de turism Paralela 45

Autor: Bianca Dorobanţu

15.02.2017, 00:06 342

Comunicarea prin intermediul canalelor de social media reprezintă un avantaj atat pentru angajaţii agenţiei Paralela 45, cat şi pentru oamenii care vor să afle informaţii despre tarife şi oferte de vacanţe, în special despre cele disponibile online, a spus Dan Dumitru, marketing manager al agenţiei de turism Paralela 45.

"Provocarea noastră şi a întregii industrii este însă cea reprezentată de investiţiile permanente pe care trebuie să le realizăm pentru a fi mereu în prim-planul comunicării şi inovaţiilor care apar în acest domeniu. Interacţiunea facilă cu potenţialii noştri turişti, dar şi cu reţeaua partenerilor business to business face ca digitalizarea să fie o nevoie aproape firească".

Astfel, digitalizarea este folosită pentru a pune bazele unor noi modele de comunicare cu clienţii şi pentru a le consolida pe cele vechi. Reţelele de socializare au facilitat comunicarea dintre oameni şi agenţie, deoarece viteza de răspuns şi interacţiune a crescut.

Paralela 45 este prezentă pe Facebook, unde are aproape 91.000 de fani, pe Twitter, Instagram, Pinterest, iar balanţa bugetului alocat comunicării înclină din ce în ce mai mult către mediul digital, în detrimentul canalelor de promovare tradiţionale, mai spune Dan Dumitru, fără să precizeze valoarea acestuia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO