Pariul noului director de marketing al Orange: Există potenţial de creştere pe pachete fix-mobil şi în rural

14 sep 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, estimează că are potenţial de creştere pe segmentul de pachete de servicii convergente fix-mobil şi în mediul rural, în ciuda competiţiei în creştere din partea companiilor de cablu, care îşi extind infrastructura către noi localităţi. 

„Avem pachete dedicate de servicii şi pentru mediul rural, unde combinăm servicii de televiziune prin satelit cu servicii de net fix livrate prin reţeaua 4G. Este ceva în care credem, încă mai este loc de creştere pe această piaţă, chiar dacă asistăm la o creştere a competiţiei în zona rurală din partea operatorilor de cablu. Credem că încă mai sunt filoni de creştere în mediul rural”, a spus Yves Martin, directorul de marketing al Orange, într-un interviu pentru ZF. 

Pachetele fix-mobil reprezintă o prioritate de top pentru Orange, a adăugat el. „Vrem să fim un actor, un jucător prezent peste tot - în zonele urbane cu oferta de fibră optică iar în mediul rural cu oferta de televiziune prin satelit şi net prin 4G”. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.09.2017

 
Cuvinte cheie:
Yves Martin
, marketing
, Orange
, telecom
, mediul rural
, 4g
, cablu
, televiziune
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide