Business Hi-Tech

Piata de publicitate online a scazut anul trecut cu 10%, coborand la 17 milioane de euro

28.04.2010, 23:01 30

Piata de publicitate online din Romania a atins 65,2 milioane delei (17 milioane de euro) anul trecut, in scadere cu 10% in leifata de 2008, potrivit raportului ROADS ("Romanian OnlineAdvertising Study") realizat de IAB Romania, asociatia industrieide publicitate online, si PricewaterhouseCoopers Romania. "Inprimul semestru din 2009, cand veniturile totale s-au ridicat la25,5 milioane lei (7 mil. euro), piata a inregistrat o scadere cu25% fata de aceeasi perioada din 2008, pe fondul reduceriibugetelor de publicitate. In al doilea semestru din 2009, studiulevidentiaza o crestere de 3% fata de aceeasi cifra din 2008 si de50% fata de 2007, veniturile ajungand la 39,7 milioane lei (10 mileuro), cu 56% mai mult decat pe primul semestru al aceluiasi an",au spus reprezentantii IAB Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO