Business Hi-Tech

Piaţa de tablete a scăzut pentru prima oară în 2015. Vânzările s-au redus cu 20%, la circa 70 de milioane de euro

Cristian Cojocaru, şeful diviziei de telecom din cadrul Samsung România: Revitalizarea pieţei de tablete ar putea veni din zona de business

Cristian Cojocaru, şeful diviziei de telecom din cadrul Samsung România: Revitalizarea pieţei de tablete ar putea veni din zona de business

Autor: Ioana Nita

04.02.2016, 00:00 181

Livrările de tablete de pe plan local nu au reuşit nici anul trecut să atingă pragul de 1 milion de unităţi, rămânând în continuare la nivelul de 800.000 de unităţi din 2014, când creşterea a fost de circa 40%.

Vânzările de tablete din Ro­mâ­nia s-au menţinut anul tre­cut la nivelul de circa 800.000 de unităţi, însă din punct de vedere valoric piaţa de profil a înregistrat o scădere de 20% ca urmare a competiţiei tot mai mari de pe plan local. În 2014, valoarea vân­zărilor locale de tablete s-a situat la 90 de milioane de euro.

Astfel, 2015 a fost primul an în care piaţa locală de tablete a înregistrat o scădere, după ce în 2014 aceasta a crescut cu 40% cantitativ şi cu 2% valoric, iar în anii anteriori vânzările s-au dublat sau chiar triplat de la an la an. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO