Business Hi-Tech

Platforma doraly.ro prinde teren: după patru luni sunt 126 comercianţi înscrişi cu 16.000 de produse

Alexandru Rusu, CEO Doraly: E important ca şi comercianţii români să înţeleagă influenţa volumelor în business şi digitalizarea – dacă rămân conservatori, rămân pe raft.

Alexandru Rusu, CEO Doraly: E important ca şi comercianţii români să înţeleagă influenţa volumelor în business şi digitalizarea – dacă rămân conservatori, rămân pe raft.

Autor: Ioana Nita

20.07.2018, 00:04 634

Expo Market Doraly, unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în produse alimentare şi pentru casă din România, situat în Afumaţi, a lansat în luna aprilie a acestui an propria platformă online (Doraly.ro), în urma unei investiţii de un milion de euro, iar în prezent pe site sunt comercializate peste 16.000 de produse de la 126 de comercianţi.

„De la lansare şi până acum, doraly.ro înregis­trează câte un nou record de vânzări în fiecare săptămână. Până acum, cel mai bine s-au vândut produsele din categoriile tradiţionale Doraly - bricolaj, casă şi grădină, sanitare şi electrice, papetărie, deco­raţiuni şi textile. În ce priveşte reactivitatea pieţei, e de notat interesul pentru cumpărăturile an-gro, atât din partea persoanelor fizice, cât şi a celor juridice”, a declarat pentru ZF Alexandru Rusu, CEO Doraly. Compania are în plan ca până la sfârşitul anului platfor­ma să găzduiască peste 100.000 de produse, gama fiind extinsă zilnic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO