Business Hi-Tech

RCS&RDS ar vrea să-şi vândă cartelele prin magazinele românilor din Italia

Autor: Adrian Seceleanu

13.10.2010, 23:10 93

RCS&RDS va încerca să-şi dezvolte în Italia o reţea dedistribuţie a cartelelor de telefonie mobilă care să fie formatădin magazine deţinute de români, au declarat reprezentanţiioperatorului în prima comunicare oficială legată de lansareaDigiMobil Italia. Compania din Italia va dezvolta în curând şi oreţea de distribuţie alcătuită din magazine româneşti, intenţionândsă ofere un avantaj (…) comunităţii româneşti din Italia", au spusoficialii companiei. Cei peste un milion de români aflaţi la muncăîn Italia, care au nevoie de soluţii de comunicare cu conaţionaliidin Spania şi România, reprezintă ţinta lansării serviciilor detelefonie mobilă DigiMobil pe o nouă piaţă din UE, au precizatreprezentanţii RCS&RDS. "RCS&RDS oferă, începând dinaceastă lună, servicii de telefonie mobilă celor peste 1.000.000 derezidenţi români din Italia. Aceasta este a doua intrare aoperatorului telecom român într-o ţară străină cu un serviciu detelefonie mobilă, după lansarea telefoniei mobile în Spania, în2008", au spus oficialii RCS&RDS. Cartela preplătită Digi MobilItalia, în valoare de 5 euro (fără TVA), asigură acces laconvorbiri de 300 de minute către reţelele mobile Digi din Italia,Spania şi România şi către reţeaua fixă Digi Tel din România. Cele300 de minute pot fi reportate în luna succesivă în cazul în careclientul nu le-a utilizat pe toate în perioada pentru care areîncărcat cartela. Minutele nu pot fi utilizate către reţelelefixe din ţări ca Ungaria, unde RCS&RDS este de asemeneaprezentă. Compania nu a oferit date referitoare la valoareainvestiţiei sau numărul de angajaţi. RCS&RDS, numărul unu peservicii TV şi internet fix în România, a avut anul trecut afaceride aproape 400 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO