RCS&RDS: În România avem 1.568 de oameni la vânzări şi 1.886 în departamentul de relaţii cu clienţii

15 mar 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Compania de cablu RCS&RDS, cel mai mare furnizor de servicii TV şi internet fix de pe piaţa locală, gestionează prin resurse proprii majoritatea activităţilor de management al clienţilor, inclusiv serviciile de tip call-center şi cele de activare şi dezactivare a diferite produse, având o echipă de aproape 2.000 de oameni dedicaţi acestui segment, conform datelor publicate de operator în prospectul emisiunii de obligaţiuni de 350 mil. euro desfăşurate în luna noiembrie a anului trecut, document consultat de ZF. „Aceste operaţiuni sunt localizate în prezent în Bucureşti şi Oradea pentru piaţa din România şi în Debrecen pentru Ungaria. La finele lunii iunie aveam 1.886 de angajaţi în departamentul de relaţii cu clienţii din România, (…) şi un număr de 384 în Ungaria”, potrivit sursei citate.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.03.2017

 
Cuvinte cheie:
clienti
, oameni
, rcs&rds
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide