Business Hi-Tech

RCS&RDS investeşte într-o reţea de magazine sub brandul Digi

RCS&RDS investeşte într-o reţea de magazine sub...

Autor: Adrian Seceleanu

16.09.2014, 00:00 809
RCS&RDS va investi în dezvoltarea la nivel naţional unei reţele de magazine sub brandul Digi, mutare prin care compania marchează trecerea de la o reţea de casierii cu un concept învechit - puţin schimbat faţă de anii în care operatorul vindea doar servicii fixe - la un lanţ de spaţii comerciale cu un design care să rivalizeze cu cel al jucătorilor din telefonia mobilă. Unul dintre primele magazine Digi ale RCS&RDS a fost deschis luni în centrul Bucureştiului, pe una dintre cele mai scumpe artere comerciale - bulevardul Magheru. „Acesta este primul magazin din Bucureşti din seria celor pe care compania intenţionează să le implementeze şi să le extindă sub brandul Digi atât în Bucureşti, cât şi la nivel naţional”, au declarat reprezentanţii RCS&RDS, adăugând că de acum înainte comunicarea se va concentra pe brandul Digi.
 
Magazinul are o suprafaţă de 100 metri pătraţi şi este delimitat în mai multe zone: zona de consiliere şi vânzare servicii şi produse Digi pentru acasă, zona de consiliere şi vânzare Digi Mobil, unde clienţii au acces la gama de echipamente şi telefoane mobile şi zona de plată a facturii, unde clienţii îşi pot achita facturile lunare. Totodată, magazinul Digi este dotat cu echipamente de ultimă generaţie pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a testa serviciile companiei. RCS & RDS a deschis magazine sub brandul Digi şi în oraşele Oradea, Constanţa, Galaţi. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO