Retailerul elefant.ro a adus un expert turc sa preia poziţia de director de marketing

30 mai 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Retailerul online de cărţi, parfumuri, cosmetice elefant.ro, unul dintre cei mai mari jucători activi pe piaţa de profil, cu venituri estimate la 45 mil. euro în acest an, l-a numit în poziţia de director de marketing pe Mustafa Koseturk (foto), care are o experienţă de aproape 15 ani în poziţii de top management în organizaţii precum ING Bank, Metro Cash & Carry, Markafoni (deţinut de Naspers) şi Hepsiburada, cel mai mare retailer online din Turcia.  Noul director va avea ca responsabilităţi definirea strategiei de marketing a elefant.ro în contextul dezvoltării accelerate a companiei şi extinderii activităţii sale pe alte pieţe.  Cu o formare duală, atât în domeniul ingineriei, cât şi al afacerilor, dl. Mustafa Koseturk are experienţă în medii de lucru multiculturale şi este specializat în construirea strategiilor de marketing şi business development pornind de la analiza datelor despre clienţi”, conform datelor comunicate de companie. “Analizarea datelor despre cumpărători şi gândirea unei strategii bazate pe acest proces este însăşi inteligenţa business-ului de comerţ online. Mă bucur că voi avea ocazia să pun în aplicare acest crez într-un business precum Elefant.ro“, declară Mustafa Koseturk. În paralel cu numirea noului director de marketing, Elefant mai are şi alte poziţii deschise pentru completarea echipei de marketing. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.05.2017

 
Cuvinte cheie:
marketing
, director
, elefant.ro
, pozitie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide