Business Hi-Tech

Retailerul Evomag.ro ţinteşte un rulaj de 50 mil. euro în trei ani

Live Mihai Pătraşcu, proprietarul şi directorul general al Evomag.ro. Foto: Bogdan Iordache

Live Mihai Pătraşcu, proprietarul şi directorul general al Evomag.ro. Foto: Bogdan Iordache

Autor: Ştefan Stan

01.05.2014, 00:07 266

Evomag.ro, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul online local, lansat în urmă cu nouă ani, estimează că va ajunge în trei ani la un business de 50 de milioane de euro faţă de 15 milioane de euro anul trecut, a declarat la ZF Live Mihai Pătraşcu, proprietarul şi directorul general al retailerului.

„Anul trecut am avut vânzări de 15 mil. euro, iar anul acesta ne-am bugetat undeva în jurul a 20 de milioane de euro“, a spus Mihai Pătraşcu.

Pe fondul competiţiei puternice de pe piaţă, compania a intrat şi pe segmente de nişă, precum ceasurile sau jucăriile, pentru a sus­ţine creşterea afacerilor, a explicat proprietarul Evomag.ro.

„În urmă cu 2-3 ani, când am văzut că lucrurile devin foarte concurenţiale pe piaţă, ne-am gândit să ne orientăm şi către alte categorii de produse, unde să ajungem pe primul loc. Spre exemplu, pe segmentul de ceasuri suntem pe primul loc în România. Vindem ceasuri de toate brandurile, cu preţuri de până la 2-3.000 de euro. Cel mai scump ceas vândut a fost un Tissot, undeva la 2.000 de euro. În Bucureşti avem şi un showroom.“

Liderul pieţei locale de retail online este eMag, care estimează pentru acest an afaceri de peste 260 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO