Business Hi-Tech

Retailerul online Fashion Up va avea listate peste 50.000 de produse pe platforma marketplace

Retailerul online Fashion Up va avea listate peste 50.000...

Autor: Ioana Nita

08.04.2016, 00:03 950

FashionUp, magazin online specializat în comercializarea articolelor de modă, are în plan să ajungă anul acesta la peste 50.000 de produse listate în platforma marketplace, de la diferite branduri de articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte la alte accesorii fashion. În prezent FashionUP are listate 25.000 de produse de la 350 de branduri  în market-place, platforma generând 80% din vânzările totale ale FashionUp. Retailerul online de modă vrea să atragă tot mai mulţi furnizori în acest sistem.

Noua platformă le oferă furnizorilor acces la un cont propriu de unde pot gestiona singuri diferite informaţii legate de produsele vândute - de la poze, descrieri, preţul practicat per produs, promoţii până la actualizările de stoc. În plus, produsele acestora sunt promovate apoi de Fashion UP, retailerul online având un buget de marketing de două milioane de euro pentru acest an.  Noua platformă de tip market-place a FashionUP îi permite retailerului să centralizeze comenzile şi să trimită clientului un singur colet în cazul în care acesta comandă produse de la diferiţi furnizori.  

„Un marketplace online tradiţional este doar o vitrină pentru furnizori, aceştia fiind responsabili de tot procesul logistic, de la preluarea comenzilor şi customer service, la facturare, packaging şi livrare. Astfel, un marketplace acoperă doar o mică parte din lanţul de distribuţie, iar principalele dezavantaje sunt date de imposibilitatea asigurării unui control unitar al calităţii produselor şi serviciilor oferite clienţilor, acestea căzând în sarcina furnizorilor. De asemenea, în cazul comenzilor de la doi furnizori diferiţi, clientul va plăti două taxe de livrare şi va recepţiona două colete, cel mai probabil, la intervale de timp diferite. FashionUP propune un model nou de marketplace prin care le oferă furnizorilor oportunitatea de a-şi prezenta produsele în site automat sau manual“, a explicat Alin Stanciu, director şi fondator al FashionUP.

Printre furnizorii listaţi în platforma market-place a FashionUp se numără atât branduri internaţionale - Versace 1969, Pierre Cardin, Arnaldo Toscan, Trussardi şi CK, cât şi locale - Condur by alexandru, Rossery şi Thea Visconti. Cele mai vândute produse sunt cele din gama de încălţăminte, potrivit reprezentanţilor FashionUP. 

Pentru anul trecut, compania FUP Distribuţie, care operează magazinul online fashionup.ro, estima afaceri de peste 15 milioane de lei (3,4 milioane de euro). Compania mai are operaţiuni şi în Bulgaria şi Ungaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO