Business Hi-Tech

Retailerul online home&deco Vivre vrea să-şi crească businessul la 45 mil. euro în 2018, plus 30%

Monica Cadogan, CEO al Vivre: „Vivre a avut în 2017 o cifră de afaceri de 35 mil. euro, în creştere faţă de 2016 cu aproximativ 30%, bazată pe atragerea de noi clienţi şi lărgirea ofertei de produse, inclusiv cu livrare rapidă.”

Monica Cadogan, CEO al Vivre: „Vivre a avut în 2017 o cifră de afaceri de 35 mil. euro, în creştere faţă de 2016 cu aproximativ 30%, bazată pe atragerea de noi clienţi şi lărgirea ofertei de produse, inclusiv cu livrare rapidă.”

Autor: Ioana Nita

17.07.2018, 00:05 703

♦ Magazinul online activează în nouă ţări din Europa, Grecia fiind cea mai nouă piaţă din portofoliu.

Vivre, retailerul online specializat în comercializarea de mobilier şi decoraţiuni interioare, ţinteşte să ajungă la finalul acestui an la afaceri de peste 45 milioane euro, cu 30% mai mari faţă de 2017, când businessul s-a situat la circa 35 milioane de euro. La începutul acestei luni, Vivre a depăşit numărul de 3 milioane de comenzi realizate de la înfiinţare (2012) şi până în prezent pe toate pieţele pe care activează, vânzările fiind în continuă creştere.

„Pentru 2018 am bugetat o creştere importantă de peste 30%, iar realizările primului trimestru susţin previziunile noastre. Valoarea medie a comenzii este în continuă creştere, bazată pe consolidarea încrederii consumatorilor în capacitatea Vivre de a livra produse mai scumpe şi de calitate. Mediile variază în diferite geografii, cu o mediană la 80 euro şi vârfuri în sezonul toamnă/Black Friday, când primează achiziţiile de mobilier şi textile”, a declarat pentru ZF Monica Cadogan, CEO al Vivre. Retailerul online vinde anual peste 3,5 milioane de produse către clienţii din cele opt ţări în care operează - România,  Bulgaria, Ungaria, Croaţia, Slovenia, Slovacia, Cehia, Polonia. „Piaţa din România generează o treime din vânzări, fiind urmată de Bulgaria”, a precizat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO