Robert Berza, Fashion Days: Am preluat poziţia de CEO într-o etapă de restructurare, de integrare cu eMag. Ţinta mea: +50% în acest an

1 mai 2017 Autor: Ioana Nita

Robert Berza spune că din al treilea trimestru retailerul online de fashion va introduce noi metode de livrare - în showroom-urile eMag şi în peste 200 de oficii poştale din toată ţara

Piaţa locală de fashion online a atins anul trecut valoarea de 200 de milioane de euro, iar estimările pentru anul în curs sunt de 250 de milioane de euro.

Magazinul online de modă Fashion Days, cel mai mare de pe piaţa locală de profil, se află în prezent în plin proces de integrare în cadrul grupului eMag, liderul pieţei online din România, aceasta fiind practic un mo­ment de restructurare pentru businessul re­tailerului de fashion de care este respon­sabil acum Robert Berza, manager cu vastă expe­rienţă în domeniul online.

„Pe mine mă atrage să construiesc şi să reconstruiesc. La eMag m-am întors într-un moment de restructurare în care Fashion Days se integrează tot mai mult cu eMag la nivelul tuturor verticalelor - de la plat­for­mele folosite, o singură echipă de resurse umane, de relaţii cu clienţii, finanţe etc. Pe lângă acest proces de integrare în cadrul echi­pelor, vorbim şi de integrarea tehno­logiilor şi a serviciilor oferite. Pe termen lung,  ţinta este să operăm două branduri şi două ca­nale diferite, dar în realitate, în spate, procesele fundamentale să fie aceleaşi”, a declarat în cadrul unui interviu ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, un business de aproape 230 milioane de lei anul trecut. El a preluat conducerea Fashion Days de luna trecută, renunţând la poziţia de CEO pentru subsidiara locală a re­tai­le­rului polonez de modă Zoot, pe care a construit-o de la zero. Anterior, el a mai lu­crat în cadrul grupului eMag, ulti­ma funcţie ocupată fiind cea de director de marketing, până în anul 2015. Prin integrarea în cadrul eMag, Fashion Days va beneficia de tehnologia şi know-how-ul acestuia pentru a creşte businessul prin oferirea de noi servicii, îmbunătăţirea plat­for­mei online, precum şi prin extinderea mai puternică pe celelalte două pieţe vecine pe care sunt prezenţi ambii retaileri.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.05.2017

 
Cuvinte cheie:
Robert Berza
, Fashion Days
, eMag
, restructurare
, moda
, livrare
, showroom
, fashion
, ceo
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide