Business Hi-Tech

Românii au plătit 29 de milioane de facturi prin reţeaua PayPoint în şase luni

Românii au plătit 29 de milioane de facturi prin...

Autor: Adrian Seceleanu, Sorin Pâslaru

27.11.2015, 00:00 157

Operatorul de plăţi în numerar şi încărcare electronică PayPoint România, care face parte din grupul britanic cu acelaşi nume, a înregistrat în primul semestru al anului fiscal (aprilie - septembrie 2015) o creştere cu 15,6% a numărului de tranzacţii pentru plata facturilor la un volum de 29,1 milioane.

Compania a mai raportat creşteri şi pe restul segmentelor de plăţi din portofoliu: cel al transferului de bani, al plăţii contravalorii rovinietei şi o creştere de 4,9% pe segmentul încărcării cartelelor telefonice preplătite. Veniturile PayPoint în România au crescut cu 0,5% în perioada analizată, la 15,56 milioane de lire sterline, de la 15,48 milioane de lire în urmă cu un an, pe fondul creşterii numărului de tranzacţii. „În decursul celor şase luni, PayPoint a semnat unsprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri.

În perioada analizată compania şi-a optimizat şi crescut reţeaua cu 224 magazine ce poartă însemnele PayPoint, ajungând astfel la 9.458 puncte de plată la nivel naţional“, conform datelor comunicate de reprezentanţii PayPoint. „Ne-am axat şi pe consolidarea şi optimizarea reţelei de magazine în care există terminalele noastre“ , a declarat Mugur Dogariu, Managing Director al PayPoint România. Grupul PayPoint a raportat în primul semestru al anului fiscal un volum record de 399 milioane tranzacţii, în creştere cu 6,9% faţă de volumul raportat în aceeaşi perioadă a anului precedent, iar valoarea totală a tranzacţiilor a atins nivelul de 7,2 miliarde lire sterline. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 59,3 milioane lire sterline, în creştere cu 2,4 % faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO