Business Hi-Tech

Românii încep să utilizeze tot mai mult dispozitivele mobile pentru informare, în cazul călatoriilor

Românii încep să utilizeze tot mai mult dispozitivele...

Autor: Departamentul Economic

03.04.2016, 18:01 131

„O treime dintre utilizatorii români, care caută informaţii legate de turism, utilizează mobilul, procentul dublându-se în 2015 faţă de 2014. Creşterea din fiecare ţară este însă foarte mare, aproape dublă. Ne aşteptam să fie aşa pentru că adopţia dispozitivelor mobile este tot mai mare“, a spus Dan Bulucea, country manager al Google România.

Printre cele mai căutate categorii din domeniul turismului de pe mobil se numără serviciile de taxi, excursiile de la destinaţie, vremea, destinaţii, închirieri şi zone de camping.

Pentru agenţiile de turism aceste date arată o schimbare a comportamentului consumatorilor care a venit odată cu creşterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile, în special a smartphone-urilor, care a ajuns la 46% în 2015.

În aceste condiţii smartphone-urile şi tabletele au în prezent implicaţii directe în businessurile lor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO