Romtelecom îşi face portal de ştiri şi divertisment cu conţinut de la Mediafax

29 mai 2011 Autor: Mediafax

Mediafax Group, publisherul din România cu cel mai mare număr de branduri lider de piaţă în portofoliu, furnizează, începând din 26 mai, conţinutul integral al noului portal de ştiri şi divertisment al Romtelecom - cauta.romtelecom.ro. Portalul cauta.romtelecom.ro conţine ştiri de ultimă oră din actualitatea economică şi politică, precum şi noutăţi mondene, auto şi din lumea sportului, furnizate de Mediafax Group.

"Cu peste 1.500 de materiale jurnalistice realizate zilnic, Mediafax Group este cel mai important furnizor de informaţie din media româneşti", a spus Orlando Nicoară, director general al Mediafax Group. "Romtelecom avansează în zona de online cu acest portal, după ce magazinul online şi portalul video lansate în ultimele luni au atras atenţia clienţilor cu mult peste aşteptările noastre.

În cazul Dolcetv.ro, până la acest moment, butonul «play» a fost apăsat de peste 3.400.000 de ori, iar în ceea ce priveşte Clickshop.ro, mall-ul online de la Romtelecom, sunt înregistrate zilnic peste 5.400 de vizite", a spus Ovidiu Ghiman (foto), director executiv strategie şi comercial rezidenţial al Romtelecom.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.05.2011

 
Cuvinte cheie:
Romtelecom
, portal
, ştiri
, divertisment
, Mediafax Group

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

zf.ro
Închide