Business Hi-Tech

Romtelecom: vânzările magazinului online Clickshop, mai mari cu 25% anul trecut

Romtelecom: vânzările magazinului online Clickshop, mai...

Autor: Adrian Seceleanu

18.04.2014, 00:00 481

Clickshop, magazinul online lansat în urmă cu trei ani de Romtelecom după un model utilizat de grupul german Deutsche Telekom - acţionarul majoritar indirect al operatorului de servicii de comunicaţii şi divertisment, a înregistrat anul trecut vânzări mai mari cu 25% faţă de anul precedent, au precizat pentru ZF reprezentanţii companiei, fără a preciza valoarea exactă a acestora.

„În 2013, cel mai bine vândute produse au fost televizoarele, electrocasnicele (în special aparatele de cafea), dar şi tabletele şi telefoanele mobile”, au adăugat reprezentanţii Romtelecom.

Pentru livrări, compania a semnat un contract cu Fan Courier. Pentru Romtelecom, care a avut venituri de 610 mil. euro anul trecut, cele mai mari venituri sunt generate de serviciile fixe de comunicaţii. Retailul local online IT&C este dominat de eMag, care face parte din grupul Naspers. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO