Business Hi-Tech

Roxana Petre, BRD: Marea provocare a băncilor este să creeze aplicaţii mobile atractive

Roxana Petre, BRD: Marea provocare a băncilor este să...

Autor: Corina Mirea

21.04.2015, 13:29 810

O bancă nu se poate compara cu Facebook sau cu un retailer de fashion care au aplicaţii dedicate mobilelor, pentru că acestea oricum sunt folosite de consumatori şi, prin natura lor, sunt mai distractive. Prin urmare, cea mai mare provocare a băncilor este crearea unor aplicaţii pentru mobil care nu doar să fie descărcată de clienţi, ci şi folosită constant, precizează Roxana Petre, Management Produse şi Canale Alternative în cadrul BRD Groupe Societe Generale. Ea a fost prezentă astăzi la ZF Mobilio Summit, eveniment organizat de ZF.

“Am realizat de acum câţiva ani că dispozitivele mobile sunt o necesitate. Dar, după ce vindem un serviciu bancar, una dintre cele mai mari provocări este să îl folosească. În 2013 am lansat o aplicaţie pentru dispozitive mobile – myBRD Mobile – pentru care avem deja 110.000 utilizatori. Pe mobil clienţii intră mai mult pentru consultare, pentru a-şi verifica, spre exemplu, soldul, iar această aplicaţie încearcă să încurajeze tranzacţionarea”, a spus Roxana Petre.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO