Salrom: scăderea de pe pieţele externe a fost compensată de dezvoltarea turismului local

10 iul 2017 Autor: Roxana Rosu

Din cifra de afaceri a Salrom, 10% a fost generat anul trecut de activitatea de turism, numărul de vizitatori din salinele companiei crescând cu aproape 20%, depăşind pentru prima dată nivelul de 1,5 milioane de persoane.
 
Societatea Naţională a Sării Salrom a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 297 milioane lei, în scădere uşoară,  cu 1,5% com­parativ cu 2015. Declinul a venit pe fon­dul reducerii vânzărilor pe piaţa externă, însă a fost compensat parţial de creşteri pe piaţa internă şi de un avans al veniturilor din tu­rism. Mai mult, anul trecut profitul com­pa­niei s-a majorat cu 90%, la 30 mil. lei.
 
Pentru acest an Salrom şi-a bugetat afa­ceri de 325 mil. lei, în creştere cu 9,6% com­pa­rativ cu 2016. În buget este estimată şi o creştere de 30% a profitului brut. În primul trimestru al anului, compania a rea­lizat venituri totale de 116,6 mil. de lei şi un rezultat brut de 45,6 de mil. lei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.07.2017

 
Cuvinte cheie:
turism
, compensare
, piata
, scadere
, dezvoltare
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide