Business Hi-Tech

Salrom: scăderea de pe pieţele externe a fost compensată de dezvoltarea turismului local

Salrom: scăderea de pe pieţele externe a fost...

Autor: Roxana Rosu

10.07.2017, 00:05 466
Din cifra de afaceri a Salrom, 10% a fost generat anul trecut de activitatea de turism, numărul de vizitatori din salinele companiei crescând cu aproape 20%, depăşind pentru prima dată nivelul de 1,5 milioane de persoane.
 
Societatea Naţională a Sării Salrom a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 297 milioane lei, în scădere uşoară,  cu 1,5% com­parativ cu 2015. Declinul a venit pe fon­dul reducerii vânzărilor pe piaţa externă, însă a fost compensat parţial de creşteri pe piaţa internă şi de un avans al veniturilor din tu­rism. Mai mult, anul trecut profitul com­pa­niei s-a majorat cu 90%, la 30 mil. lei.
 
Pentru acest an Salrom şi-a bugetat afa­ceri de 325 mil. lei, în creştere cu 9,6% com­pa­rativ cu 2016. În buget este estimată şi o creştere de 30% a profitului brut. În primul trimestru al anului, compania a rea­lizat venituri totale de 116,6 mil. de lei şi un rezultat brut de 45,6 de mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO