Business Hi-Tech

Şeful evoMAG.ro: Priorităţile noastre pe 2018 sunt lansarea platformei marketplace şi orientarea spre mobil

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al evoMAG.ro: La nivelul industriei, toţi cei implicaţi ar trebui să încurajeze plata cu cardul, astfel încât tot procesul acesta de achiziţie de produse prin internet să fie mult mai uşor

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al evoMAG.ro: La nivelul industriei, toţi cei implicaţi ar trebui să încurajeze plata cu cardul, astfel încât tot procesul acesta de achiziţie de produse prin internet să fie mult mai uşor

Autor: Adrian Seceleanu

09.02.2018, 00:08 894

Ponderea achiziţiilor de pe mobil va ajunge şi la 70% pe unele segmente, spune Mihai Pătraşcu.

Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, cu afaceri de 85 mil. lei în 2016 (19 mil. euro), îşi va concentra eforturile în acest an pe lansarea platformei marketplace - prin intermediul căreia şi alte firme îşi pot vinde produsele pe site, dar şi pe îmbunătăţirea varian­tei de mobil a magazinului şi a serviciilor de livrare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO