Business Hi-Tech

Şeful Flanco: Cele mai puternice creşteri în S1 au fost la telefoane, console de gaming şi produse de înfrumuseţare

Dragoş Sîrbu, director general al Flanco

Dragoş Sîrbu, director general al Flanco

Autor: Cristina Rosca

29.07.2015, 00:06 607
Lanţul de magazine Flanco, al doilea jucător de pe piaţa locală de electroIT după cifra de afaceri de 663 de milioane de lei anul trecut, va începe luna viitoare vânzarea primelor produse marcă proprie.
 
Primele produse puse pe raft vor fi electrocasnicele mici, urmând ca portofoliul să se dezvolte cu electrocasnice mari, iar din septembrie cu telefoane mobile. În trei ani, businessul din mărci private ar trebui să reprezinte 15-20% din totalul cifrei de afaceri.
 
„Nu vrem să vindem sub marcă privată cele mai ieftine produse, ci vrem să ne poziţio­năm cu 10-15% sub preţul brandurilor de top, Nu vrem să vindem un telefon ieftin care se strică în două luni, vrem să se mai întoarcă la noi acelaşi client“, spune Dragoş Sîrbu, director general al Flanco.
 
Executivul afirmă că produsele marcă privată ale Flanco sunt realizate în China şi Turcia, nu şi pe piaţa locală, pentru că Româ­nia are puţine facilităţi de producţie, „Româ­nia are tradiţia în domeniu, are forţa de muncă bine pregătită şi ieftină, însă ai nevoie şi de infrastructură şi de relaţii diplomatice pentru a dezvolta noi fabrici, Noi, Flanco, nu ne gândim să investim într-o unitate proprie de pro­ducţie.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO