Business Hi-Tech

Şeful Lenovo: Lumea a înţeles că tableta nu este PC

Aurel Neţin, şeful Lenovo România: În primul trimestru piaţa de PC-uri a crescut cu peste 10%, iar în mod surprinzător şi în al doilea trimestru s-a înregistrat o creştere de „două cifre“. Foto:Silviu Matei

Aurel Neţin, şeful Lenovo România: În primul trimestru piaţa de PC-uri a crescut cu peste 10%, iar în mod surprinzător şi în al doilea trimestru s-a înregistrat o creştere de „două cifre“. Foto:Silviu Matei

Autor: Ioana Nita

31.07.2014, 00:07 1955

După ultimii ani în care vânzările de tablete au explodat atât la nivel global, cât şi la nivel local şi au intrat practic în competiţie cu vânzările de laptopuri cu configuraţii „entry level“, piaţa de PC-uri începe să îşi revină, în primele două trimestre de anul acesta înregistrându-se creşteri de peste 10%.

„În primul trimestru piaţa de PC-uri a crescut cu peste 10%, iar în mod surprinzător şi în al doilea trimestru s-a înregistrat o creştere de «două cifre»“, a declarat pentru ZF Aurel Neţin, country manager al Lenovo România, Bulgaria şi Moldova, liderul pieţei mondiale şi locale de PC-uri în prezent.

„Se pare că lumea a priceput că tableta nu e un PC şi acum sunt două subiecte diferite. PC-urile se achiziţionează în continuare şi tabletele au propria lor utilizare. Aceasta este o concluzie la nivel global“, a explicat Neţin.

Anul trecut piaţa de PC-uri din România a scăzut cu 8%, la 630.000 de unităţi, iar vânzările de tablete au crescut de trei ori faţă de 2012, la peste 500.000 de unităţi.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- opinia lui Aurel Neţin despre redresarea pieţei  de PC-uri; date despre piaţă în 2013 şi evoluţia faţă de 2012 

- ţinta Lenovo pentru vânzările din România, cota de piaţă ; companii concurente 

- estimările lui Aurel Neţin privind piaţa de PC-uri în acest an 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO