Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, are în plan să îşi pună în joc întreaga forţă pentru a câştiga teren pe segmentul pachetelor de servicii fix-mobil pe care urmează să intre „în câteva săptămâni“ cu obiectivul de a ajunge, în cinci ani de zile, la o cotă de piaţă de aproximativ 20%.
„Suntem numărul unu pe telefonie mobilă cu o cotă de peste 40%. Obiectivul nostru pentru piaţa de servicii fixe, unde acum nu suntem prezenţi, este ca în 2020 să atingem cel puţin o jumătate din cota de piaţă pe care o avem pe mobil“, a declarat Gervais Pellisier, CEO adjunct şi director executiv pentru operaţiunile din Europa ale grupului francez Orange. El a venit la Bucureşti pentru a prezenta noul CEO pe România - Liudmila Climoc.
Planul Orange se bazează în principal pe un acord de acces la reţeaua de fibră optică din oraşe a Telekom România. „Am ales această variantă pentru a intra rapid pe piaţă şi pentru a răspunde apetitului în creştere pentru linii fixe şi pachete convergente, care s-a dublat în ultimul an în România.“
Acolo unde Telekom nu are reţea de fibră optică Orange va lansa pachete fix mobil folosind propriile servicii de televiziune prin satelit şi reţeaua mobilă.