Ovidiu Stănescu, CEO al companiei Romkatel: În această vară Albania ne-a bătut nu doar la fotbal, ei tocmai au implementat faza a doua a proiectului de trecere la televiziunea digitală terestră
România, care a amânat de mai multe ori trecerea la televiziunea digitală terestră, a fost depăşită şi de Albania la acest capitol, care tocmai a finalizat cea de-a doua etapă a proiectului de realizare a reţelei de transmisie TV în format digital, a declarat Ovidiu Stănescu, CEO al companiei Romkatel, în cadrul conferinţei International Digital Forum, organizată de Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale.
„În această vară Albania ne-a bătut nu doar la fotbal, ei tocmai au implementat faza a doua a proiectului de trecere la televiziunea digitală terestră şi mai au doar o fază pentru finalizarea proiectului”, a afirmat Stănescu, adăugând că echipe din Timişoara ale companiei sunt implicate în proiect. Compania Romkatel face parte din grupul german Kathrein, cel mai mare producător de antene din lume, care este prezent în România prin două companii: Romkatel - care comercializează echipamente şi serviciile asociate - şi Kathrein România, care produce echipamente la Timişoara.