Primul client se poate câştiga şi fără existenţa unui produs, iar insistenţa şi atenţia orientată spre obţinerea unui contract sunt factorii esenţiali pentru antreprenorii aflaţi la început de drum, spune Flaviu Sîmihăian, cofondatorul companiei iMedicare, care îşi vinde produsul către 4.000 de farmacii din Statele Unite.
„În urmă cu 15 ani, m-am trezit la 5 dimineaţa pentru a sta câteva ore la rând la coadă, în picioare, în faţa Ambasadei SUA din Bucureşti, încercând să obţin viză. Le-am spus că am note bune, că joc tenis, că eram un băiat bun şi, cu toate acestea, rezultatul a fost următorul: aveam interdicţie în SUA pentru 10 ani”, aşa şi-a început discursul despre cum se obţin primii clienţi antreprenorul român Flaviu Sîmihăian, cofondatorul companiei iMedicare, prezent la evenimentul dedicat industriei IT Techsylvania, organizat la începutul acestei săptămâni la Cluj. iMedicare este un business bazat pe o aplicaţie care permite pacienţilor farmaciilor americane să îşi găsească planul potrivit de asigurare, care este în prezent folosit de 4.000 de farmacii din Statele Unite.